Szinte napra pontosan tizenöt évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon a Vodafone, vagyis akkor, amikor még csak a magyarok körülbelül tíz százaléka rendelkezett mobillal, és csupán két szolgáltató, a Westel 900 és a Pannon GSM küzdött az ügyfelekért. Ma már statisztikai alapon mindenkinek van legalább 1,1 előfizetése, és újabban a mobilnet is elképesztően népszerű, amiben nem kis szerepe van többek közt a Vodafone-nak is.

A szolgáltatónak alsó hangon számolva átlagosan tízből négy magyar az ügyfele, így az évek során nagyjából a teljes előfizetői kör 22%-át szerezte meg a cég. A Vodafone többek közt először próbálkozott itthon másodperc alapú tarifával, korlátlan GPRS-adatcsomaggal, illetve korlátlan beszélgetést biztosító tarifával (ezek lettek a RED tarifák). Az elmúlt évek száraz számadatait pedig pedig nagyjából így lehet jól szemléltetni: